Äntligen mår jag bättre igen....

God förmiddag!
 
Idag ska jag äntligen få komma ut en stund efter legat inne sen i fredags och TT kommer så klart få hänga med mig till stan där vi ska möta upp min extra lilla syster. Det ska bli så mysigt att träffas igen och sen ska vi även på jakt efter aktivitetsböcker till tösen då hon gjort klart sina.
 
Jag är så taggad på att få andas frisk luft och få komma iväg på något samtidigt som jag är livrädd för att åka på någon infektion igen. Men jag kan inte låsa in mig för evigt liksom. Jag måste ändå till apoteket idag för att fixa lite saker som tagit slut här hemma nu medans jag vart dålig. Lika bra att få det gjort. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0