Försöka åka iväg...

Godmorgon!
 
Jag har tagit mig upp ur sängen i tid och det var inte lätt kan jag säga. Natten var riktigt tuff med både smärtor och skakningar som jag inte lyckades få ner. Så dagen kommer bli en utmaning. Men jag ska göra mitt bästa för att klara den så bra som möjligt och jag brukar ju lyckas tillslut. 
 
Idag ska jag och Wiirah försöka åka en sväng till badet så hon får simma lite. Sen hur mycket jag orkar vara i vattnet får vi se. Planen är mest att försöka stötta och peppa henne så gott det går. Men samtidigt vore det skönt att sitta en stund i varmpoolen iallafall. Det brukar lindra spänningarna i kroppen en hel del. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzie

men har hon med sig badkläder ens? :/ eller har hon det boendes hos er :P ? haha Delad vårdnad om lilla StoraElwiirah ;) mamma saknar dig och hon har 6 syskon som saknar henne, vi ses i morgon hjärtat mitt. <3

Svar: Nej, hon valde den på bilden i affären igår😉 ja verkligen deladvårdnad😊 åh hon saknar er också❤ Love you syster❤
♥JèÑnIèY♥

2019-03-08 @ 13:04:22
Nilla

Hoppas ni får det mysigt ❤

Svar: Hade det super mysigt😊 kramiz 💖
♥JèÑnIèY♥

2019-03-08 @ 16:25:19
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0