♥Veckans stolthet/Glädje V.12♥

Tjo fina ni!
 
Denna veckan har verkligen vart en utmaning för lilla mig. Men jag har hanterat den bra för att ha vart dålig. Jag kan knappast vara stoltare än att jag äntligen börjar känna att det går åt rätt håll efter infektionen. Men det kommer nog dröja ett tag innan energin är tillbaka där den var innan.  Jag ska idag bara njuter av de lilla jag är stolt över när det gäller denna vecka. Det har ju vart en tung vecka med många små guldkorn i kan man säga. kramiz<3
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
 
Nästan besegrat infektionen helt.
 
Fått i mig näring och vätska bra trots jag vart dålig.
 
Att jag har underbara nära och kära som finns
vid min sida när livet stormar.
 
Beställt en ny personligalmanacka 2 månader
innan min gamla går ut. D.v.s i riktigt god tid!
 
Att jag orkat ta mig ut i solen en kort stund.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0