Blev en lång natt...

Goddag!
 
Inatt sov jag verkligen inget vidare alls. Jag sov tyvärr ganska oroligt och vakna alldeles för ofta. Första natten när mensen kommit igång är riktigt plågsam hur mycket jag en försökt att förbereda mig helt enkelt. Dessutom har jag haft rejält ont sen igår kväll.
 
Jag hoppas verkligen kunna få kontroll över smärtorna under dagen så kommande natt blir något bättre. Jag känner mig helt slut och batteriförråder är extremt lågt. Så min Fredag kommer bestå av ännu fler vilostunder i säng/soffläge. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jennifer´s syn på livet!

Den senaste veckan har jag sovit riktigt dåligt.. massa konstiga drömmar, ingen riktig djupsömn och kallsvettningar..

Svar: Samma här knappt haft 30 min djupsömn senaste veckan och haft massa drömmar som mest har varit märkliga. Hoppas du snart får bättre sömn igen. Många kramiz❤❤
♥JèÑnIèY♥

2020-08-29 @ 01:25:45
URL: http://jenniferssynpalivet.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0