Väntas bli en lugn vecka...

Tjo!
 
Jag sov super bra i natt, jag hade egentligen tänkt ringa ett samtal i morse men jag vakna inte till som jag brukar göra vid 8. Så jag sov mig igenom hela morgonen då dem hade telefontiden öppen. Så det får bli ett nytt försök imorgon istället och hoppas jag vaknar då. Jag behövde den sömnen helt klart efter flera nätter där sömnen varit sådär pga smärtorna.
 
Idag och större delen av veckan kommer bli ganska lugn och jag har inte några speciella planer än att jag behöver ringa det där samtalet samt få lite saker inhandlat men den ska nog pappa fixa redan idag. I övrigt kommer dagarna denna veckan tas dag för dag och stund för stund. Mycket vila och fortsätta kämpa på med måltiderna. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0