Blir en lugn helg för mig själv...

Tjo!
 
Äntligen är det fredag igen och trots en hel del ångest inatt känns det ganska skönt att helgen äntligen är här. Då får jag tid att återhämta mig efter veckans utmaningar och framförallt kanske kunna släppa tankarna kring allt med vårdstrulet för en stund. Bara få ta hand om mig själv och få tillbaka en bit av mig själv som blivit bestulen av all oro och panikångest som vardagarna består av just nu utöver allt strul med kroppen. Så i helgen ska jag försöka ha lite hemmaspa för mig själv och kanske se någon mysig film som får mig skratta gott. Det är nog det mitt inre behöver just nu, att bara få vara. Så får jag ta nya tag nästa vecka. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0