Dagarna går för fort nu...

Hej!
 
Dagarna går fort nu och det skrämmer mig lite då jag inte vill att sommaren ska ta slut. Det är ju på sommaren jag känner mig som mest fri till att kunna ta mig ut mer utan att behöva krascha vid ytterdörren. För ja det är precis det som sker under de kalla månaderna då jag får kämpa för att få på mig lager på lager av kläder för att kunna hålla någorlunda värme när jag måste plåga mig ut. Jag är och förblir ett sommarbarn!
 
Igår drog även M igång sin skördetröska och den väcker så många fina barndomsminnen som när vi barn fick bada i all säd på flaket på traktorn eller sitta med i traktorn som pappa hjälpte till att köra. Men den väcker ju såklart en del sorg inom mig för det betyder att hösten närmar sig även om vi kommer ha minst en vecka till med höga temperaturer. Så skördetröskan ger verkligen blandade känslor. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0