Inne i ett smärtskov...

Hej!
 
Min kropp är kaos just nu och helt ärligt känns det som smärtorna/domningarna ökar för varje dag som går. Det gör så fruktansvärt ont! Jag vet inte riktigt hur jag ens ska beskriva smärtan, dem är så intensiva att det går inte hålla tårarna borta när dem är som värst. Men jag gör i alla fall mitt bästa för att överleva detta skov. En stund i taget och försöka få skratta med jämna mellanrum för att hålla ginstan uppe mitt i allt elände. Det har blivit mycket ljudbok för mig i veckan och en stor favorit just nu är "Pensionärsligan". Så underhållande och bara härlig bokserie. Kramiz<3
 
 Ni med kronisk värk, hur gör ni för att hålla humöret uppe när det är som värst?
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jasmine

Har morfintabletter på recept att ta, Citodon och Oxynorm, annars hade jag inte stått ut i mina värsta skov (kräkningar, kramper, nästan svårt att andas av smärtorna o.s.v.) Men annars försöker jag som du, distrahera mig, nån rolig film eller så. Men när man har som ondast så går de enligt mig inte de, då man inte ens kan fokusera på något alls. Kram

2022-09-20 @ 17:18:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0