Långa, plågsamma dagar...

Hej!
 
Vet inte vart jag ska börja någonstans men min kropp är allt annat än stabil just nu. Inte nog med att jag känner mig stel som en pinne har jag även svåra nervsmärtor som inte tycks vilja gå ner. Det går ju an så länge jag ligger ner för då känns inte smärtorna så skarpa men så fort jag sätter mig upp eller försöker stå/gå blir smärtorna outhärdliga så man kan inte låta bli att gör ljud ifrån sig samtidigt som tårar fälls. Så än så länge går denna veckan inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag har istället fått ställa in och prioritera om rejält för att klara dagarna och veckan. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0