Njuter av värmen...

Tjo!
 
Solen skiner helt magiskt utanför och jag kan inget annat än att njuta av värmen som många nog tycker är för varmt. Jag ligger just nu i solstolen i skuggan med benen i solen och bara njuter till max av naturen och lugnet här ute för nu återstår det bara 2 nätter sen är det dags att återgå till vardagen i stan. Jag måste säga att jag har verkligen blandade känslor för att lämna det här. Det kommer såklart bli roligt att komma närmre vänner som jag saknat enormt mycket nu när jag varit på ön i 5 veckor. men det känns också vemodigt att lämna närheten tilll naturen. Jag vet dock att det kommer kännas lättare när jag fått landa lite hemma i stan och kommit in vardagen där. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0