Regnig men varm dag...

Tjo!
 
 Idag vaknar man upp till tropiskvärme utomhus och med tanke på att det regnat hela förmiddagen blev jag förvånad över att det inte var kallt ute. Men hellre tropiskvärme än kylan som normalt brukar komma med regn. Jag mår idag ganksa okej skulle jag säga. Jag har såklart smärtor men dem är relativt hanterbara än så länge, vilket är super skönt. Planen för idag är nog bara att ta det så lugn det bara går och eventuellt se någon film tillsammans med mamma sen. Vi har ju en del filmer vi gärna vill se tillsammans men som vi inte haft ork eller möjlighet att hunnit se än. Så kanske att vi kan bocka av en av filmerna idag. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0