♥Veckans Stolthet/Glädje v.32♥

Hej på er!
 
Då börjar sista veckan av vistelsen här på ön lida mot sitt slut och det är dags att sammafatta den innan det är dags att bege sig hem till stan. Denna veckan har verkligen vädret levererat och jag har kommit ut en stund varje dag även om jag hållit mig i skuggan i min älskade solstol. Hör kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Solen och värmen har varit magisk.
 
 Orkat göra klart min bricka till kristallerna.
 
 Känt mig alldeles lycklig och glad inombords.
 
 Blev ett sista kvällsdopp vid slottet.
 
 Fått påhälsning av kossor på rymmen.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0