♥Veckans Stolthet/Glädje v.33♥

Hej på er!
 
 Då var det återigen dags att sammanfatta en vecka och tyvärr har denna vart allt annat än bra. Jag haft så svåra smärtor att jag haft svårt att hålla tårarna borta och varje dag har känts som en evig hinderbana som aldrig tar slut. Men trots att kroppen inte vart sitt bästa jag så har jag ändå fått ett par tillfällen denna veckan som jag ser tillbaka på med ett leende av kärlek och tacksamhet. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Tagit TBE-spruta trots att jag fick panikångest
i den lokalen.
 
 Träffat min bästis och hennes lilla.
 
 Spontanmiddag med Syrran och Polaris.
 
 Försökt ta hand om mig själv lite extra.
 
 Lyssnat på en fantastisk ljudbok som är
lugnande för mig när jag har panik.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0