♥Veckans Stolthet/Glädje v.34♥

Hej på er!
 
 Då var det söndag igen och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Denna veckan har ju varit ganska körigt, då jag haft mycket möten nu efter sommarledigheten. Men dem flesta av möterna har gått ganska bra, vilket alltid känns skönt. Dock har min kropp varit kaos och nervsmärtorna har stört min sömn extremt mycket. Så jag hoppas kommande vecka kanske blir lite bättre. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Kämpat på med måltiderna.
 
 Alla möten i veckan gick bra.
 
 Tacksamhet över att vara omgiven av massa
fina människor som tar emot en när man själv faller.
 
 Orkat virka en stund.
 
 Lyssnat klart på ännu en ljudbok om 
"Pensionärsligan". En fantastisk bokserie.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0