Idag kanske det blir målgång...

 Goddag!
 
Det är fredag och idag ska jag ha ett digitaltmöte och förhoppningvis få avsluta IKBT. Jag kommer göra ett separat inlägg längre fram angående min bearbetningen och vilka verktyg som hjälpt mig hantera de svåra minnerna från tonårstiden. Men jag kan säga att jag är så stolt över mig själv som vågade be om hjälp när PTSD blev för mycket. 
 
I övrigt blir dagen väldigt, väldigt lugn då jag har ganska ont i kroppen fortfarande. Men solen tittar i alla fall fram över ön, vilket är super mysigt även om man ligger i sängen eller soffan. Blir vila så mycket det går så man klarar hemresan till stan imorgon. Kramiz
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

❤️ heja dig!
Starkt gjort av dig

Svar: Åh, Tack❤
Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2022-02-25 @ 17:38:51
Anna-Maria

Bra jobbat att ta tag i och bearbeta saker som är jobbigt! Hoppas du får en lugn och skön helg. :)

Svar: Åh tack❤
Hoppas du också får en lugn och skön helg. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2022-02-26 @ 14:19:12
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0