Kanske inte den starten jag ville ha...

Tjo!
 
Denna veckan startas upp med en hel del värk i kroppen och tyvärr förstörde det även min natt särskilt andra halvan av natten, jag låg och skifta sida för att försöka komma till ro men gick inte för kroppen gjorde så fruktansvärt ont att tårana till sist kom. Det kommer därmed bli en lite kämpig dag med många utmaningar och det kommer få bli mycket vila under värmefilten så kroppen håller sig varm efter tagit medicinen.
 
Men innan jag tar min starkare medicin för värken som förhoppningvis kan få ner den lite inför kommande natt, så ska jag försöka äta en tidig middag i form av super goda kåldolmar från coop´s egna kök här i stan. En ny favorit maträtt att be pappa köpa då och då, dessutom i lagom portion för lilla mig. Så får jag i mig hela den vet jag att jag fått i mig rejält innan illamående till biverkning från medicinen kommer sen. Får jag äta/dricka det lilla jag är sugen på sen, oftast typ nyponsoppa. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0