Målgången närmar sig nu...

Hej!
 
 Det är fredag och solen skiner helt magiskt utanför och på min inglasade balkong är det i denna stund ca 18 grader, så ni kan ju gissa vart jag ska sitta när jag ska få mig lite lunch. Vad jag har längtat efter kunna sitta utan på balkongen i värmen en stund. Jag känner mig otroligt glad idag och jag vet inte om det är vackra vädret eller om det är för att min målgång i IKBT närmar sig med storm steg. Jag har förhoppningvis bara två veckor kvar sen är det avslutningssamtal och det känns otroligt.
 
Jag kan inte beskriva hur stolt jag är över att jag nu äntligen tagit tillbaka det mitt trauma stal från mig, Tryggheten och mitt självförtroende. Jag behöver inte längre känna mig rädd varken i mitt egna hem eller de få gånger jag är utomhus. Jag börjar redan nu planera hur jag vill smått "fira" detta nya kapitlet i mitt liv. Det lutar åt att jag kommer ha en liten mini-cermoni på ön där jag och pappa kommer bränna upp alla mina personliga anteckningar. Jag tror det kan bli ett fint avslut på det gamla som varit. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0