Nu är det kallt...

Tjo!
 
Idag skiner solen igen efter ett par lite kallare dagar med både regn och snö. Ni som känner mig väl vet hur mycket jag avskyr kylan då den alltid ställer till det med kroppen och så har det även varit senaste dagarna. Igår var jag så kall att jag fick ligga nerbäddad under värmefilten hela dagen för att ens stå ut med smärtorna som kommer när jag blir så kall att jag skiftar åt de grå/blåa hållet som en smurf. Nu får vårvärmen gärna komma, men dessvärre är det nog ett tag kvar innan den kommer hit för att stanna. Men nu ska jag sätta mig i vilofåtöljen i solen i vardagsrummet och njuta av den lilla solen som man får idag. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0