Så redo för ny vecka...

Tjo!
 
Jag är så glad över att en ny vecka är här efter förra veckans panikångestattacker och tårar. Denna veckan har jag bara lite små saker på schemat bland annat är det dags att ta dos 3 för mig imorgon och jag är lite smått nervös denna gången. Jag har knappt fått några lätta biverkningar av dem tidigare så magkänslan säger att något kommer jag säkert åka på denna gång. Men jag håller tummar och tår att jag slipper det, jag har nog med kroppen ändå just nu.
 
Jag behöver även ringa ett viktigt samtal i veckan, men annars lär det få bli en väldigt lugn vecka med mycket vila och kanske försöka fortsätta lite med IKBT för mina trauman som sattes på paus förra veckan när allt blev kaos. Dock ska jag absolut inte pressa mig om jag känner att kroppen inte är i skick för det. Till och med så min psykolog sagt åt mig att tänka på kroppen i första hand nu när det är lite mycket som pågår och det kan jag säga att det är inte ofta man hör någon inom vården säga så utan oftast brukar dem vilja pressa än tills man kraschar. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0