Skiftande väder från dag till dag...

 Tjo!
 
Idag skiner solen eller i alla fall här över ön. Så mysigt även om jag vet att redan imorgon kan vädret bli sämre igen. Vi hoppas att vädret snart blir något stadigare så man slipper alla dessa skiftningar som varit senaste veckorna som börjar ta hårt på kroppen.
 
Jag mår inte super bra just nu av flera skäl, men jag kämpar på med det allra nödvändigaste som måltiderna trots att aptiten är svajig denna veckan. Tur jag hunnit "äta upp mig" under de senaste veckorna, så är inte super orolig över den minskade aptiten så länge jag får i mig något lite vid varje mat tillfälle. Kramiz
 
Vad har ni för väder där du bor?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0