Veckan starta med snöväder...

Tjo!
 
Idag hade jag gärna hoppat över dagen inte bara på grund av de svåra smärtorna jag har efter helgen utan även för vädret som är så tråkigt. Snö/regnkaos är nog det minsta man kan säga om dagens väder här över stan. Jag är i alla fall extremt glad över att jag har en bra inomhustempratur denna gång efter ett par riktigt soliga dagar som värmt upp lägenheten. Hoppas verkligen på att denna inomhustempratur kan hålla sig kvar. Jag mår ju som bäst av att det är minst 22 grader inomhus men allra helst 23 så jag slipper bli kall då kyla ökar mina smärtan något fruktansvärt. Nu ska jag försöka äta lite mellis innan det är dags för vilostund ett för dagen. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0