♥Veckans Stolthet/Glädje v.5♥

Hej på er!
 
Vet inte riktigt vart jag ska börja när det kommer till att sammanfatta denna veckan. Den har ju minst sagt varit känslosam och det är nog inte förrän nu under helgen jag börjat samla mig igen efter all motgång och faktiskt kunnat haft ett par mysiga dagar med leende på läpparna. Men även om större delen av veckan har kantrats av mycket tårar så har jag ändå lyckats få ett par fina stunder. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över dena veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad/tacksam över att jag i veckan:  
 
 Haft enormt fina personer omkring mig som
både tröstat och stötta mig igenom dem tunga dagarna.
 
♥ Haft god aptit och ätit väldigt varierat.
 
 Orkat pussla ett Kristall pussel i 3D.
 
 Fick ett dygn med lilla F, så mysigt!
 
Blev lite mellomys igår.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0