♥Veckans Stolthet/Glädje v.7♥

 Hej på er!
 
Då börjar vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Denna veckan har kroppen varit väldigt upp och ner. Ena dagen har jag mått någorlunda okej medans andra dagar har varit extremt tuffa att ta sig igenom och som varit ledsamma. Men även om mående skiftat rejält har jag fått ett par riktigt härliga och roliga stund som jag kommer se tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad/tacksam över att jag i veckan:  
 
 Haft bra telefonmöten.
 
Fått ett dygn med lilla F.
 
Solen har trots snö varit framme.
 
Haft god aptit och därmed ätit bra.
 
Orkat hjälpa E med
lite läxor.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0