♥Veckans Stolthet/Glädje v.8♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har verkligen varit en berg och dalabana närdet kommer till kroppen. ena dagen har den varit någorlunda stabil till att nästa dag eller stund vara helt off. Jag kom i alla fall ut till ön så jag kunde få hjälp av mina föräldrar för många av dagarna denna veckan hade jag inte klarat ordna mat ens själv. Det är fortfarande kämpig, men jag hoppas det vänder snart. Imorgon har jag dessutom läkarbesök inbokat som min älskade pappa ska följa med på. Men även om veckan varit lite upp och ner så har jag fått några fina stunder, så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Solen har lyst över ön.
 
Avslutat min IKBT.
 
 Äntligen hör man småfåglarna
allt högre utomhus, så lugnande.
 
 Kämpat på med måltiderna
trots dålig aptit.
 
Haft min glada humor till att ta mig
ingeom dagarna.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Härligt, vad fint att du kan se det positiva ändå trots motgångarna. Jag har fått det mesta av min flyttpackning färdigt så jag kan hinna vila ikapp lite innan stora flyttlasset går om en dryg vecka. Så skönt och välbehövt med lite vila!

Svar: ja, dessa söndagsinlägg är en stor favorit hos mig, det är så lätt att glömma bort de små fina stunderna i allt jobbigt så att få sammanfatta dem gör att veckan ändå får avslutas med ett litet leende på läpparna.
Åh ja verkligen välbehövlig vila för dig. Hoppas flytten går så bra det bara går sen. kramiz<3
.
♥JèÑnIèY♥

2022-02-27 @ 16:20:44
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0