♥Veckans Stolthet/Glädje v.14♥

Hej!
 
Då har ännu en vecka flugit iväg och det känns helt galet hur fort allt går nu. I början på veckan lämnade vi ön efter ett magiskt påskhelg. Men det var riktigt vemodigt att åka hem då vädret var så himla underbart i måndags. Det var dock tur att vi åkt hem på måndagen för natten till tisdag drog ett rejält snöoväder in. Jag och tösen hade dock inget inplanerat så vi tog en mysig dag hemma i soffan medans staden kantades av snökaos med inställda bussar och dåligt plogade gator. Resten av veckan tog vi det ganska lugn då jag känt mig väldigt off efter att ha kraschat rejält efter allt som varit med vården senaste tiden. Jag har ju fortfarande problem med vissa saker efter det jag fick utstå för snart 2 veckor sen. Så vart lite av en återhämtningsvecka nu. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 

Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Vågat säga ifrån för saker som inte känts rätt.
 
 Jag och TT kolla klart på den nya Ronja serien.
 
 Fått se TT lägga en massa pussel precis som sin moster.
 
 Gosat bebis och med dem andra trollungarna.
 
Träffat min bästis en stund.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0