♥Veckans Stolthet/Glädje v.15♥

Tjo på er!
 
Denna veckan vart ju inte riktigt som jag hade tänkt mig då jag vakna upp natten till tisdagen ed världens smärta i halsen som sen höll i sig under hela dagen. Men redan morgon därefter var min halsen som vanligt igen så troligen var det en pollen smäll som slog till för mig och inte en förkylning som jag var rädd för. Så det var skönt men för att vara på den säkra sidan valde jag ändå att hålla mig hemma ett par dagar för säkerhets skull. Jag fick därför avboka de möten jag hade inbokat och istället valde jag pussla de stunder jag orkade vara uppe en stund. Mest för att hålla  ångesten på avstånd då ensamheten lätt kan göra den ännu värre för mig. Men även om veckan inte vart som planerat så har jag ändå ett par tillfällen som jag lär bära med mig från veckan. Så här kommer fem saker jag extra stolt/glad/tacksam över. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Beställt Majblommor via ett barn.
 
 Fick spontant på en jätte söt klänning jag ska ha till
ett speciellt tillfälle om 2 veckor.
 
 Firat min bror idag som fyllde 30 under veckan.
 
 Ätit så mycket hemmagjord cheesecake.
 
Åt årets första glass ute i solen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0