♥Veckans Stolthet/Glädje v.17♥

Tjo!
 
 Denna veckan har jag kantas av en del nervositet inför helgens firande. Det är som jag haft en inre skräck för att ens åka dit faktiskt och så här i efterhand känns det ju helt sjukt för det gick ju hur bra som helst på dopet för lilla Z. För ja i början av året blev jag återigen moster till en liten sessa som nu även hon är döpt. I övrigt har veckan varit ganska okej tros helgens nervositet och saknad efter morfar som igår skulle fyllt 93 år. Ni som känner mig vet hur mycket morfar har betytt och betyder för mig även om han är en ängel sen många år tillbaka nu. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Fick höra TT sjunga på sin lillasyster Z dop.
 
 Förnyat recept på mediciner. 
 
 Bergskörsbärsblommorna blommar.
 
 Äntligen har värmen börjat komma.
 
Haft TT på besök.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0