♥Veckans Stolthet/Glädje v.12♥

Tjo!
 
Så var ännu en vecka av mars avklarad och det är dags att sammanfatta den så gott det går. Denna veckan har varit fruktansvärd. Jag har nämligen genomgått olika tester på rehab för bedömning av min funktion och aktivitet. Något som gick okej till början men efter Onsdagens bedömning hos sjukgymnasten har min vardag gått från att jag kan ta mig igenom dagen någorlunda till att inte klara av något då vården nu förstört min kropp totalt. Får se hur länga min PEM lär sitta i denna gång och tyvärr kommer nog mycket av det hänga kvar i veckor till månader nu om inte till och med permanent. Jag vet knappt vad jag ska skriva, känner sån ilska över att jag får ta straffet för vårdens ogenomtänkta idéer ännu en gång. 
 
Men trots att veckan vart ett helvete rent av så har jag haft små stunder som jag ändå känt stolthet/glädje och tacksamhet över. Så här kommer fem av dem sakerna som jag lär bära med mig efter denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Min nya tvättmaskin är installerad och grabbarna
som kom var så härliga.
 
 Mina närmsta har stöttat mig något otroligt.
 
 Kämpat på med måltiderna trots dålig aptit.
 
 Försökt hålla humöret uppe.
 
Orkat lyssna på roliga poddar.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0