♥Veckans Stolthet/Glädje v.18♥

Tjo!
 
 Då har ännu en vecka flugit förbi och det är dags att sammanfatta den och denna veckan har varit helt magiskt väder mässigt. Så jag längtat efter sommmarvärmen och nu äntligen är den här. Jag starta i alla fall denna veckan med att kolla min syn då mina gamla bågar börjar gå av och då det redan gått 3 år sen jag kolla synen sist var det lika bra att kolla den innan jag bställde nya glasögon. Min syn har dock inte förändrats något under dessa tre år vilket är bra. Så nu får jag vänta upp till 3 veckor på att de nya glasögonen kommer och jag hoppas mina gamla överlever till dess. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Jag kom iväg en sväng till GBG för att få tag på nya byxor. 
Dock hitta jag bara svarta så jakten efter blåa fortsätter.
 
 Haft en helt fantastisk dag med min kompis J.
 
 Ätit massa god mat.
 
 Druckit kaffe/latte för första gången på flera år.
 
Hängt på balkongen en massa.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0