♥Veckans Stolthet/Glädje v.19♥

Hej på er!
 
Alltså starten på denna veckan vart allt annat än jag hade tänkt mig. Först att min fotvårdstid blivit byt utan jag fått reda på det till att mitt planerade läkarbesök på onsdagen blev inställt 1h innan besöket skulla vara. Då hade jag alltså plågat mig upp för att göra mig reda för att de sen inte blev av. Kan säga att de testa mitt psyke men som tur visste jag att min far var vaken så jag ringde och avreagera mig lite. Efter det samtalet blev veckan bara till det bättre kan jag lova. Jag och pappa åt en otroligt god lunch på hans jobb som även är öppet sin personalmatsal för allmänheten. Därefter lämna vi stan mot en magisk helg på ön. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Jag har för första gången i mitt liv fått uppleva norrsken.
Ändå missa jag den natten då det var som mest. 
 
 Solen och värmen har gett mig ett lugn.
 
 Fått hem en ny almanacka.
 
 Läst/lyssnat ut 3 böcker.
 
Äntligen fått tag på en fin bricka att ha
här hemma.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Tobias

Hoppas er helg på ön har varit fantastisk!! :)

Svar: Jodå även denna helgen vart fantastisk på ön trots att jag hörde vildsvinen utanför mitt fönster. Hoppas du har det bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2024-06-10 @ 07:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0