♥Veckans Stolthet/Glädje v.20♥

Tjo på er!
 
 Så har ännu en härlig vår vecka tagit slut och det är dags att sammanfatta den. Oj vilken värma vi har just nu och konstigt nog älskar jag det. Jag njuter varje dag jag får vakna upp till att solen och värmen är här. Denna veckan har varit en ganska lugn vecka för min del. Jag var dock iväg en sväng i fredags för att fixa på farfars grav men annars bara hängt på balkongen typ. Men trots att det mest blivit balkonghäng så har jag ändå ett par saker jag är extra stolt/glad över denna veckan så här kommer dem. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Tagit en härlig fika med en kompis.
 
 Testat en ny trevlig frukost av färkost, kvarg, granola och
jordgubbar.
 
 Läst ut ännu en bok.
 
 Verkligen bara försökt ta det lugnt.
 
På börjat ett födelsedags kort.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0