♥Veckans Stolthet/Glädje v.21♥

Hej på er!
 
Denna veckan starta tufft för mig med en riktigt usel dag där inget gick som det var tänkt. Jag lagade en ny maträtt för första gången i mitt liv men lagom när det var dags att äta hände det som gör mig så arg på mig själv. Jag tappa nämligen hela mjölkglaset (tur nog plastglas) i golvet så allt åkte in under bokhylla. Tacksam nog luta golvet utåt så all mjölk rann ut igen så jag kunde torka upp allt. Men tyvärr hann maten bli kall så smakupplevelsen vart inte den samma. Jag kommer dock försöka mig på maträtten en gång till längre fram när kroppen inte är så slut att den skakar så. Här kommer i alla flal fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Testat mig på att laga torsk i ugn med äggsås.
 
 Äntligen fått tag på en solstol till balkongen,
 
 Köpt ett fint födelsedags smycke i förväg.
 
 Ätit Sushi med min Elwii.
 
Träffat syrran och lilla Z en stund.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0