Tummen upp=)

Tjoho<3<3

Har inte så mkt att säga om veckan som gått. Jag har ont men jag låter inte det hindra mig från att göra saker jag tycker är kul/vill. Idag har jag tex. gått långa promenader både hemma och i skolan, visst det känns i benen nu men för övrigt är bra, iallfall än så länge. Elwiirah är här också så får ju massa glädje och stöd från henne. Just nu sover jag dåligt på nätterna, vet inte varför men det ordnar sig nog.
 Imorgon ska vi till karl på kalas om allt vill sig väl för min del. Nepp, Nu måste jag natta lilla Iaah efter det ska jag ligga och läsa lite, sen ska jag själv FÖRSÖKA sova en stund om det nu lär gå, Hoppas kan man alltid.



En liten bild från promenaden från skolan till stan,
 jag får lov att säga att jag tyckte statyerna var riktigt söta<3



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Sandra - If it comes in pink

aaaw, vilka sötnosar :)

2010-09-23 @ 21:39:44
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com/
Neha

De var ju skitsöta:D

2010-09-23 @ 21:55:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0