Inne i en tuff period=(

hej!!

Just nu känns allt som ett Helvete, och jag vill egntligen bara ge upp men det e ju inte så lätt att göra det heller, så det e bara å bita ihop så gott man kan. All min smärta gör mig både ledsen och arg på mig själv trots att jag inte kan styra över det.  men Jag e iallfall jätte glad över att jag trivs på min nya skola och så men det e svårt att bita ihop för att orka komma iväg till skolan och vara kvar i skolan hela dagen. varje dag när jag kommer från skolan stänger jag in mig på rummet och börjar gråter. SKA DET VERKLIGEN BEHÖVA VARA SÅ HÄR??? Jag vill ju bara vara en vanlig tjej som kan göra allt utan att få ont och bli sjuk efter.

Jag önska du fanns här nu morfar<3<3


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Joakim

Awwwww va hemskt stackars dig :( , som jag sagt förut JAG + alla dina andra vänner finns ALLTID här för dig om du behöver prata med någon :)så du behöver aldrig känna dig ensam, KÄMPA PÅ KOMPIS!

2010-09-03 @ 20:47:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0