Kroppen gör som den vill

Godkväll!
 
Ligger nerbäddad i sängen halvt förstörd, då alla smärtor i kroppen bara ökar allt mer och jag gör allt för att bita ihop. Jag lyckas inget vidare dock, redan brustit ut i tårar flera gånger under dagen, men tack och lov klara jag mig under själva bjudningen.
 
Jag är så sjukt less på dessa smärtor. Dom styr mitt liv alldeles för mycket nu. Jag bara längtar tills den dagen då jag är helt eller nästan helt smärtfri. Ska ta alla kvälls/natt mediciner nu och se lite på "The hobbit del 2" sen ska lilla jag försöka få några timmars sömn ...Kramiz<3
 
Jag försöker alltid gömma mig/dölja när jag är ledsen/har ont:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad stark du är Jenny, allt gott till dig!

2014-04-13 @ 16:15:29
A

Styrkekramar!!

2014-04-14 @ 07:50:12
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0