Akut sjuk från ingenstans

Natti natti!
 
I eftermiddags blev jag akut sjuk och till en början var det bara svåra menssmärtor,. Dock öka smärtorna allt mer och till slut kunde jag inte behålla någon näring. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen i fosterställning och håller tummarna för att jag slipper åka in för uppvätskning. Det tar enormt på mig att inte få tillräckligt med näring. Näst intill svimmat varje gång jag försökt ta mig till badrummet. Inatt kommer mamma vaka över mig noga, men jag hoppas kunna sova någorlunda bra trots att kroppen bråkar. Kramiz<3
 
 
//Jenniey Love
(inlägg skrivit på plattan)
 
 


Kommentarer
Nilla

Fy vad jobbigt du har det. Hoppas du slipper åka in för uppvätskning. Kram

Svar: Blev en vända för uppvätskning, men mår betydligt bättre nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-03-26 @ 10:46:30
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Helene

Krya! <3

2015-03-26 @ 15:44:39
URL: http://minttu.blo.gg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0