Tyvärr blir jag allt sämre...

Goddag!
 
Jag kämpar fortfarande på trots all motgång som dykt upp senaste dagarna. Allt jag vill just nu är att kroppen ska bli stark igen. Tyvärr tror jag inte kroppen kommer klara detta på egenhand längre utan behöver få vård för att det ska vända. Det är inte första gången det blir såhär efter en infektion utan det slutar oftast med sjukhus.
 
Mitt immunförsvar är kasst sen många år tillbaks, så en infektion brukar bli oftast extremt tuff för min svaga kroppen. Så vi får se om jag borde åka till sjukhuset eller om jag ska fortsätta kampen här hemma på egenhand, men ska rådfråga en av mina sköterskor innan beslut tas. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Misstossequeen

Hej 😊
Din blogg har blivit nominerad av en av dina/mina läsare i min Veckans blogg tävling, nu är det dax att rösta fram vinnaren 😊
Röstningen pågår till lördag 3/9 🌸
Du får gärna sprida röstningen i din blogg samt på sociala medier och länka då till Http://Misstossequeen.se 😊
Lycka till! 🌸

2016-08-31 @ 11:25:16
URL: http://Misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0