Dagens uppdrag: Pyssla om fötterna

Tjo!
 
Mitt besök hos min frisör gick kanon igår, men jag mådde extremt dåligt när jag kom hem. Han var super försiktig när han klippte så varför jag kände mig yr och smärtpåverkad efteråt är ett mysterium. Jag mår fortfarande inte hundra i huvudet utan troligen är jag inne i ett ME - skov som gör mig extremt vimsig och matt.
 
Men det ska inte hindra mig från att slutföra ännu ett uppdrag denna veckan och idag står det fotvård på schemat. Det ska bli otroligt skönt att få fötterna ompysslade för det är något jag har svårt att göra själv utan att få ont och bli sömnig. kramiz<3
 
Det är så skönt att få komma ut lite, men det tar enormt på krafterna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Skönt att pyssla om sig lite :)

Svar: jaa välbehövligt:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-30 @ 13:03:58
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Nilla

Fötterna borde jag också fixa, tänk att det ska vara så jobbigt att fixa dem själv. Kram

Svar: Tyvärr tar man hand om fötterna alldeles för sällan just för att de tar så på krafterna. Men när man väl gjort det så känns det så otroligt härligt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-30 @ 18:38:49
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0