Väderskiftningarna tär på en...

Hej!
 
Jag känner mig inte alls på topp idag varken fysisk eller psykiskt. De svåra smärtorna börjar tära på mig, men jag hoppas det blir bättre med tiden när våren kommer tillbaka på riktigt. Dessa väderskiftningar som vart senaste veckan har påverkat mig rejält helt enkelt. Jag kämpar på så gott det går även om jag just nu bara vill brista ut i tårar av ilska.
 
Idag ska jag försöka se film och kanske måla en stund för att få annat att tänka på. Dock klarar jag inte av att måla mer än en timme i taget då nacken strejkar. Men på nått sätt är det väl bättre att måla lite än ingenting dessa svåra dagar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
trisiaa

Hej! Just nu har jag en veckans bloggtävling där du har chansen att synas på min blogg SAMT vinna ett ekologiskt hudvårdskit värt 199 kr! 3 vinnare kommer att dras 😃 Var gärna med 😃

Svar: Hej! ska genast kolla in. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-18 @ 17:02:09
URL: http://www.trisiaa.se
Nilla

Fy för väderväxlingar, de ställer till det så. Kram

Svar: usch ja:( Får verkligen hoppas våren kommer på riktigt snart så man slipper denna iskyla ett tag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-18 @ 18:34:08
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0