Snälla spindlar låt bli brandvarnaren....

Tjo på er!
 
Imorse fick jag mig återigen ett plötsligt uppvaknade av att brandvarnaren pep till precis som förra sommaren trots att vi byte batteri i våras. Det var inget ihållande tjut som när det brinner/osar utan det pep till då och då. Så svintrötta jag fick ta fram min stabila hemmagjorda skohylla för att försöka få ner brandvarnaren. Därefter fick jag försöka blåsa ur all skit som triggar igång den, nämligen dem små envisa spindlarna. Dock lyckades jag inte få upp brandvarnaren själv igen då jag får sån mjölksyra av att hålla armarna så högt upp över huvudet. Det får pappa fixa ikväll! kramiz<3
 
 
Kära spindlar!
 
Snälla kan ni bo någon annanstans än i min brandvarnare. Ni stör min skönhetssömn som jag såväl behöver för att orka med dagarna. Jag är sjukt trött på att ni tror brandvarnaren är ett gratis boende. Hur myckt ni än vill bo där kommer ni bli vräkta om det så hörs ett pip från den!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

HAHAHA jag hade sketit ner mig om jag hade vaknat till det :P

Svar: Hehe:) Jag fick hjärtklappning första gången det skedde men nu är jag van vid att det blir så ibland:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-02 @ 17:51:16
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0