Veckan blir speciell...

Tjo på er!
 
Denna veckan lär nog bli en utmaning för min kropp på många plan. Den kommer även bestå av endel känslor som lär gå upp och ner tror jag. Men veckan känns inte helt omöjlig att ta sig igenom om jag bara får rätt stöd av mina nära och kära. Vilket jag brukar få!
 
Jag ska försöka behålla lugnet inom mig och inte oro mig inför resan till och från Västerås. Som tur sker det inte på samma dag denna gång. Då pappa i Sista stund bokat boende för min skull. Allt för att jag ska få lite återhämtning emellan resorna. Kramiz ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hoppas din vecka blir bra :)

Svar: Hoppas du också får en fin vecka. Kramiz ❤
♥JèÑnIèY♥

2017-08-21 @ 22:15:59
Jenny

Hej, var har du köpt whiteboarden? Letar efter en sådan länge nu.

Svar: Hej! Den är köpt på Skövde Kontorscenter här i Skövde. Men dem har en webb-butik https://www.skovdekontorscenter.se
Finns i många olika storlekar, vilket gör det lättare att få den att passa just där du vill ha den. Jag har den minsta storleken. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-31 @ 20:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0