Inne i vecka 9 nu...

Goddag!
 
Föreställningen igår kväll var otroligt bra! Mina frågor kring religion och tro fick sina svar och jag kan äntligen andas ut med att jag inte är ensam med tanken om att alla har sin egen Gud. Det var mycket skratt, men också allvar i det Marika tog upp under kvällen. Jag är enormt tacksam att jag fick möjligheten att gå på denna föreställningen tillsammans med V.I.P gänget.
 
Idag går jag även in i vecka 9 av behandlingen och det går fortfarande relativt bra. Dock har jag börjat få stora problem med magen och illamående. Så har lite kämpigt med att äta just nu, men så länge jag äter i lugn och ro och försöker dricka regelbundet brukar jag få i mig lite näring i taget. Kampen förtsätter! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Vad fin du är!! :)

Svar: Tack så jätte mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-09 @ 18:48:25
URL: http://iidajohansson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0