Känner mig inte tillräcklig...

Hej!
 
Usch idag har ångetsen attackerat mig nått fruktansvärt. Jag försöker hålla humören uppe även om jag gråter inombords av att inte känna mig tillräcklig. Jag vill så gärna finnas där och hjälpa andra men det är inte så lätt när man själv brottas med flera sjukdomar som just nu gör vardagen till mardröm.
 
Vet inte hur jag ska rensa samvetet och samtidigt återhämta mig. Nu ska jag iallafall försöka sitta ute en stund men ska klä på mig lite varma kläder för idag är det inte så varmt ute trots att solen skiner. Måste även försöka duscha av håret i eftermiddag. Så har lite uppdrag att slutföra innan dagen är slut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queenie

Usch för ångest :( Styrke kram <3

Svar: tack fina du<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-29 @ 10:15:07
URL: http://thequeenie.se
elin

usch för ångest , massa Styrke kramar till dig <3

Svar: Tack underbara du. Känns lite bättre idag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-29 @ 11:53:28
URL: http://devote.se/johnssons


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0