Snart får jag sällskap....

Godmorgon!
 

Idag är jag uppe tidigt för att åka ner till syrran för att fira lite och sen hämta hit min guddotter P-M och det ska bli mysigt med lite barnbesök här hemma igen. För nu var det ett tag sen sist vi hade barn i huset ett par dagar. Jag har saknat både barnskratt och sällskap jätte mycket senaste veckorna. Jag hoppas bara kroppen pallar med även om det så klart lär ta på krafterna. Men mamma tar ju henne så fort jag behöver vila mig. Så det borde flyta på rätt bra denna gång. Kramiz

 

Jag och min älskade syster<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Låter som en mysig dag ❤

Svar: Det var otroligt mysigt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-30 @ 10:11:10
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0