Uppdrag: Garderobrensning...

Hej på er!
 
Idag är jag super taggad på att rensa sista korgen i garderoben. Sen har jag rensat ut allt som inte kommer till användningen längre. Det mesta av kläderna kommer åka i brännbart, då dem är såpass sönder tvättade och slitna. Men det finns tre par riktigt slitstarka jeans som kommer hämna i klädinslamling som jag inte längre får på mig men som knappt är använda. En hel sopsäck har jag lyckats rensa ut ur min garderob och den är fortfarande ganska full, så vart dem kläderna har fått plats är för mig en gåta. kramiz<3
 
Jag dela in min rensing i 3 delar:
 
 ♥ Hängade kläder & första korgen "T-shirt, byxor, tröjor & klänningar".
 
 ♥ Andra korgen "Linnen & pyjamaser".
 
 ♥ Tredje korgen "underkläder".
 
Fått lite ordning på kaoset:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så skönt att få rensat lite 😊

Svar: oja, det var underbart att äntligen få det gjort. Nu har jag bara lillebrorsans gamla säng som ska rensas någon vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-01 @ 15:52:21
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Anonym

Jippi hur mkt kläder finns det till mig över 🤔
Kan alla fall testa om de finns något jag kan ha 😉😍😙 miss U siss!

2017-09-01 @ 21:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0