Då var det dags igen...

Tjo!
 
Min kropp mår verkligen långt i från så bra som jag hade hoppats på att kroppen skulle göra nu i mellandagarna. Har riktigt svåra skakningar i kroppen som gör att det är svårt att använda händerna. Så tur att det finns sugrör hemma idag annars hade jag nog fått allt över mig. För det har ju hänt ett par gånger att jag spillt ut all juice över mig när jag försökt dricka med sådana skakningar.
 
Febern är fortfarande kvar och när den är som högst ligger den runt 39 tillsammans med andra symtom. Jag har definitivt åkt på någon form av infektion igen. Så det är något jag måste kolla upp imorgon tyvärr. Fett trist då jag hade hoppats slippa vårdbesök nu innan nästa år. Jag är extremt infektionskänslig just nu, vilket ställer till det och begränsar mig enormt mycket.  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0