♥Veckans Hiss & Diss♥ V.23

Hej hej!
 
Ännu en vecka har lidit mot sitt slut och denna veckan har vart en blandning av bra och dåliga stunder kan säga. I början av veckan njöt jag av naturen på ön. I torsdags fick jag en dröm i uppfyllelse och sen får vi inte glömma det vackra vädret som vart helt magiskt.
 
Min kropp har dock strejkat en hel del de senaste dagarna till följd av mensen och sen tog nog utflykten i Torsdag rejält på krafterna. Nu laddar jag upp inför en ny vecka som troligen lär bli kämpig samtidigt så otroligt mysig om allt vill sig väl. Kramiz
 
 
 
Veckans Hiss: Helikoperturen och det vackra vädret.
All kärlek jag fått från alla mina nära och kära.
 
 
 
Veckans Diss: Haft febertoppar och mensvärk som tagit
hårt på kroppen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Vinnaren av veckans blogg är nu avslutad 🥰 in & kika om det var du som vann 🌸 kram

Svar: Tusen tack fina du! Dina fina ord gjorde verkligen min kväll. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-06-09 @ 21:00:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0