Äntligen Måndag igen...

Tjo!
 
Då var det dags att starta igång en ny vecka och vet ni det känns underbart att få lämna förra veckans kaos bakom sig även jag tror en del av oss i huset fortfarande känner lite förkylda. Jag ser ut att ha klarat mig ganska bra än så länge och kanske är det just för att jag sover i egen byggnad och inte med dem andra. Tacksam över de kan jag lova!
 
Jag är idag lite öm och svullen i höfterna. Tyvärr är det nog de skiftande vädret mellan sol och kyla som ställer till det. Får hoppas att värmen de lovat kommer snart, så smärtorna kan gå ner lite. I övrigt är jag så taggad på en ny vecka. Otroligt glad och peppad liksom även om jag vet att vad som helst kan hända under veckans gång. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma Engström

Peppar, peppar! Jag hoppas du klarar dig ifrån allt och sen att det kommer bli betydligt mycket bättre väder och att smärtan lättar! KRAM på dig <3

Svar: Hopas det, är lite hes idag men annars känner jag inte av några av de förkylningsymtom mina föräldrar åkte på. Förhoppningsvis kommer solen och värmen i slutet av veckan igen och jag längtar så. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-07-13 @ 17:09:43
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0