Blev en mysig utflykt...

 Godmorgon på er!
 
Äntligen börjar min kropp återhämta sig igen efter infektionen. Igår var första dagen på hela veckan som jag kände mig hyfsat okej och där smärtorna var under kontroll. Vädret var dessutom helt magiskt igår så vi passa på att ta en tur till vattnet. Allt för att ge mig lite ny positiv energi inför helgen.
 
Jag blev riktigt sugen på att ta ett dopp men då det blåste i fel riktning är vattnet kallt även om det ser skönt ut. Det får bli ett dopp någon annan dag när det blåser rätt i stället. Idag väntas ännu en mysig vilodag för mig och kanske blir det i solstolen om vädret förblir fint. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma Engström

Yay vad roligt för dig att du mår bättre nu vännen, hoppas det blir ännu bättre snart! Kan nog vara skönare att vänta lite med badning kanske, känns som att det är väldigt kallt :o <3

Svar: Åh tack. Ja jag hoppas också det, hade ett litet bakslag med kroppen igår på eftermiddagen men känns bättre idag. Vädret var ju lite skiftande igår igen så kan varit de som ställde till det Oja om inte har jag i allafall fått bada 2 gånger hos syrran och en gång här på ön. Hoppas du har en fin helg. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-18 @ 17:56:04
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0