Idag ska jag bara njuta av solen...

Hej!

Att vakna upp idag så här dagen efter ytterligare en utflykt känns både härligt och smärtsamt på samma gång. Det gör både ont i armarna men framför allt i benen. Men utflykten hem till stan igår var behövlig jag behövde en paus från allt som håller på att hända just nu. Bara få träffa bästis en stund få prata ut och samla en massa ny positiv energi. 

Idag känner jag mig trots smärta och matthet ändå redo för att ta mig an denna dag. Första uppdrag blir att få i mig lite sen frukost. Därefter får vi se vad som händer troligen blir det att sitta/ligga i solstolen för idag skiner solen helt magiskt. Vill verkligen ta vara på det vackra vädret även om det är att jag ligger i skuggan och vilar mig. Kramiz
 
Bild från utflykten med bästisen igår: 
 
 
 Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0